Cübbeli Bayraklı Ahmed, Tasavvufun Şia'dan Türediğini Akidesiyle İsbatlıyor!
Tasavvuftaki Cahilleri, Şia akidesiyle saptıran Cübbeli Bayraklı Ahmed, Şia'ya sözde kızmasının altında, Tasavvufun Şia'nın bir ürünü olduğunun hala farkında değil!
8416
Cübbeli Bayraklı'nın anlattığı hikayenin Şia kaynaklarındaki hali :
Hz. Ali (Aleyhisselâm ) Hz. Adem’in yaratılışı hususunda şöyle buyuruyor:
Allah Hz. Adem’i yaratmak istediği zaman Cebrail’e yeryüzüne inerek bir avuç toprak almasını emretti. Cebrail yeryüzüne inmeden önce melun İblis yeryüzüne gelerek şöyle söyledi: ”Allah senden bir varlık yaratmak daha sonra da onu cehennem ateşiyle yakmak istiyor. Melekler sana bu iş için geldiklerinde onlara:
Benden cehennem ateşinin de nasibi olacağı bir şey almamanız için sizden Allah’a sığınıyorum” demesini istedi. Cebreil yeryüzüne indi ama bir şey alamadan geri dönerek şöyle arz etti: İlahi! Yeryüzü benden sana sığındı. Ben de bir şey almadan geri döndüm. Allah Mikail’i gönderdi. Ama o da eli boş döndü. Daha sonra İsrafil’i gönderdi ama o da eli boş döndü.
Allah Hz. Adem’i yaratmak istediği zaman Cebrail’e yeryüzüne inerek bir avuç toprak almasını emretti. Cebrail yeryüzüne inmeden önce melun İblis yeryüzüne gelerek şöyle söyledi: ”Allah senden bir varlık yaratmak daha sonra da onu cehennem ateşiyle yakmak istiyor. Melekler sana bu iş için geldiklerinde onlara:
Benden cehennem ateşinin de nasibi olacağı bir şey almamanız için sizden Allah’a sığınıyorum” demesini istedi. Cebreil yeryüzüne indi ama bir şey alamadan geri dönerek şöyle arz etti: İlahi! Yeryüzü benden sana sığındı. Ben de bir şey almadan geri döndüm. Allah Mikail’i gönderdi. Ama o da eli boş döndü. Daha sonra İsrafil’i gönderdi ama o da eli boş döndü.
Allah (c.c) Azrail’i bu iş için görevlendirdi. Azrail yeryüzünün sözleri karşısında şöyle buyurdu: ”Allah’ın emrine itaatsizlik etmekten O’nun izzetine sığınırım.” Daha sonra dağların başından, ovalardan, beyaz, siyah, kırmızı, sert ve yumuşak topraklardan birer avuç aldı. Bu nedenle insanların ahlak ve ciltlerinin rengi beyaz, siyah, sarı olarak birbirinden farklıdır.
Azrail onları alıp dönünce Allah (c.c) ona şöyle buyurdu: Yeryüzü sana benden sığınmadı mı?
Azrail: Sığında ama ben ona itina etmedim.
Allah (c.c) neden sende diğer melekler gibi ona acımadın? diye sordu.Azrail: Ey Sahibim! Benim için sana itaat etmek ona acımaktan daha önceliklidir.
Allah (c.c) şöyle buyurdu: Biliyorum, yeryüzünden peygamberler, enbiya, Salih insanlar ve diğer insanları yaratmak istiyorum. Seni de onların canını almak için görevlendiriyorum.
Azrail bunu duyunca ağlamaya başladı. Allah (c.c) neden ağladığını sorunca şöyle cevap verdi: Eğer onların canını ben alacaksam hiçbirisi beni sevmeyecek.
Allah (c.c) şöyle buyurdu:Üzülme ben onların ölümleri için çeşitli sebepler yaratacağım bütün ölümleri sana değil o sebeplerden bilecekler.
Kaynak : (Bihar’ul Envar c.15 s.31,El-Envar s.11)
Bihar’ul Envar : Şii kaynaklarinda ki hadis rivayetlerinde El Kafi'den sonra en çok baş vurulan hadis kitabıdır. Bihar, arapca da denizin ilksel ifadesi, envar da nur kelimesinin coğuludur. Yani biharu'l envar, nurlar deryası anlamina gelmektedir.
Cübbeli Bayraklının Şii Kaynağında Ehli sunnete Küfrediliyor!
1
2
Aşağıdaki Biharu'l Envar adlı şiilerin en muteber kaynağından alınmış bir metin
çıkacaktır, bu metinde cehennemin 7 kapısından Ebu Bekir, Ömer, Aişe.....gibi
ashabın gireceğini yazmaktadır.
3
Aşağıdaki Altı çizili yerin tercümesi:
Ali bin Hüseyin (as)'ın yanında idim. Ona "Şüphesiz ki sen benim katımda haksın. Bana
Ebubekir ve Ömer adlı iki şahıs hakkında haber verir misin dediğimde Ali'nin oğlu
Hüseyin (as): "İkisi de kafirdir. Bu ikisini seven de kafirdir"
Ebubekir ve Ömer adlı iki şahıs hakkında haber verir misin dediğimde Ali'nin oğlu
Hüseyin (as): "İkisi de kafirdir. Bu ikisini seven de kafirdir"
4
Aşağıda Biharul Envar adlı şii kitaptan alıntı yapılmıştır, bu metinde Ebu Bekir ve Ömer'in kafir olduklarına dair bab denmiş bu hususta deliler getirilmiştir.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder